תחזוקה נכונה של ריהוט הגן מעץ עוזרת לשמר את המראה הטוב שלהם לאורך שנים רבות. אבל, עץ הוא מוצר טבעי, ולכן כמו כל המוצרים האורגניים בעת חשיפה לגשם, שמש, שינויי טמפרטורה ולחות, הוא עלול להינזק אם לא נעניק לו את הטיפול וההגנה הראויים.

רהיטי העץ בגינה

בארבעה צעדים פשוטים ניתן  לשמור על רהיטי העץ, בגינה שלנו, שיראו נהדר במשך שנים רבות:

  1. שימון הרהיט בכל שישה חודשים: שימון רהיטי עץ שנמצאים באוויר הפתוח בכל שישה חודשים יעזרו לרהיט לשמור על מצב אופטימלי. השמן מסייע במניעת ריקבון ודהייה, המתרחשים כאשר הרהיט נחשף למזג האוויר ולעונות משתנות. ניתן למצוא שמנים המתאימים לטיפול וטיפוח עץ בחנויות טמבור.
  2. ניקיון עמוק פעם בשנה: רהיטי עץ צבועים או מצופים לכה זקוקים לניקוי עמוק פעם בשנה הקפידו להעניק להם אותו. את תהליך הניקוי והחומרים בהם ניתן להשתמש תוכלו לקראו במאמר שיטות ניקיון ושמירה של רהיטי העץ שלנו
  3. צבע מחדש את רהיטים בכל כמה שנים: בדיוק כמו ריענון הצבע אותו אנחנו עושים בבית, צביעה וציפוי לכה לריהוט הגן בכל כמה שנים יגנו עליהם ויעניקו להם מראה חדש ורענן.
  4. כיסוי והגנה: כל סוגי העץ רגישים לרטיבות, לחות  ושמש אם נותרים לא מוגנים לאורך זמן. עץ שהופך רווי במי גשמים או חשוף באופן ישיר לשמש, סביר שיסבול מעיוות, ריקבון, אפרוריות או דהייה של הצבע. שימוש בכיסוי מגן עמיד למים ושמש, במידה והרהיט לא מאוחסן במקום מוגן יאריך את חייו. בסיס הרהיט בד"כ רגיש יותר כשמדובר בנזקי מים. אם הרהיט נשמר על הדשא או על משטח שאוסף עליו את מי הגשמים, הבסיס יכול לספוג את המים ולהירקב מהר יותר מיתר הרהיט. שימוש במגנים וחוצצים עבור רגלי הרהיט וימנעו את הבקעים והסדקים.

שימוש ברהיטי עץ בגינה ובמרפסת זו תוספת מקסימה שיכולה בקלות להמשיך לשרת אותנו. שמירה כראוי על רהיטי העץ בגינה תסייע  להם להחזיק מעמד לאורך שנים ולמקסם את ההשקה.

רהיטי עץ מכוסים בגינה

לקטלוג המוצרים שלנו