אם אתם מעוניינים לשלב את רהיטי העץ בביתכם, כדאי להזמין אותם ממקצוענים. Studio Wood הוא סטודיו הפועל בתחום הנגרות והעיצוב בעץ כבר 15 שנה. כאן ניתן למצוא שולחנות סלון מעץ, מדפים מעץ, ספריות ועוד. כמו כן, בסטודיו עובדים עם סוגים שונים של עצים כמו אלון, סיסם או אורז ובונים את הרהיט המיוחל בסגנון הרצוי – כפרי, מודרני או קלסי. ב- Studio Wood תקבלו ייעוץ מקצועי ושירות אדיב ואישי.

שולחנות סלון מעץ – לבחור את העץ הנכון

לכל סוג של עץ ייחודיות משלו. לפני שאתם בוחרים את הסוג המועדף עליכם ומזמינים שולחנות סלון מעץ, אלה כמה סוגים בולטים שכדאי לתת עליהם את הדעת:

  • שולחן מעץ אלון – האלון נחשב לסוג עץ איכותי ומשובח. הוא קל לניקוי ומשמש כפתרון נוח ויעיל לניקוי השולחן לאחר ארוחה דשנה. עם זאת, האלון אינו יכול להיות עמיד לטווח ארוך בפני רטיבות, ולכן לא מומלץ להזיז את שולחן הסלון למטבח.
  • שולחן מעץ אורן – זהו עץ זול, גמיש ונוח לעבודה, אך ישנם אנשים שמעדיפים שלא לבחור בו כחומר הגלם שממנו ייעשה שולחן הסלון שלהם, מכיוון שלסוג עץ זה מראה גס. במקום זאת, הדיירים מעדיפים להעניק לשולחן הסלון מראה עדין יותר.
  • שולחן מעץ אגוז – שולחן זה הוא בעל מראה מיוחד, המשלב לעתים גוונים שונים של חום. יש שאוהבים את תחושת הייחודיות שהוא מעניק, ורצוי להתייעץ עם מעצב פנים לגבי הדרך הטובה ביותר לשלב את הרהיט בסלון הביתי.
  • שולחן מעץ ממוחזר – שולחן זה מתאים לכל מי ששמירה על איכות הסביבה חשובה לו. לעץ הממוחזר שני יתרונות בולטים – הוא זול יותר ותהליך הייצור שלו אינו כולל חומרים מזהמים רבים.

ייחודיותם של שולחנות סלון מעץ

שולחנות סלון מעץ הם מבין השולחנות המועדפים ביותר על דיירים בארץ ובעולם. השולחנות הקטנים יותר משמשים לעיתונים של הבוקר ולכיבוד הקל המוגש לאורחים שבאו בהפתעה לביקור. השולחנות הגדולים יותר משמשים לארוחות רומנטיות של בני הזוג או לארוחות עליזות ורעשניות של כל המשפחה המורחבת. השולחן מלווה את הדיירים עוד בשלב הראשוני של עיצוב הדירה ועד הרגע שבו צריך לארוז את כל הרהיטים והחפצים האישיים כדי לעבור לדירה חדשה.

לקטלוג שולחנות הסלון שלנו