המקומות והיתרונות של שילוב ספסל בבית

הספסל בתפיסתנו הוא מקום ישיבה ליותר מאדם אחד, אותו לרוב נפגוש במקומות ציבוריים כמו פארקים, גני ציבוריים, בתי כנסת, חנויות, חדרי המתנה ועוד. החומר ממנו בד"כ יהיה עשוי הוא עץ, למרות שקיימים גם ספסלים מחומרי גלם נוספים. המראה שלו יהיה לרוב סטנדרטי ומשעמם, ככה לפחות אנחנו מדמיינים.

לשמחתנו הרבה בעשור האחרון תפס הספסל מקום מכובד בעולם העיצוב כזה שהכניס אותו ממקומות ציבוריים אלינו הביתה, אל פינת האוכל, לחלל הכניסה, לחדר המשחקים ואפילו בחדר השינה ובסלון. כניסה מכובדת זו הובילה לכך שהופיעו עוד ועוד עיצובים של ספסלים שחלקם גם הפכו מספסל ישיבה פשוט לספסל מעוצב המשמש גם כמקום אחסון.

אז אם חסר לכם מקומות אחסון בבית או שפשוט בא לכם להכניס ספסל מעוצב אספנו עבורכם רשימה קצרה של אפשרויות למיקום:

  1. ספסל לפינת אוכל – שימוש בספסל עץ בצד אחד של שולחן האוכל במקום כיסאות הוא טרנד עיצובי שתופס תאוצה בשנים האחרונות וניתן למצוא אותו בבתים רבים בעלי עיצובים מגוונים. היתרון הוא שקיים מגוון אין סופי של ספסלי עץ בעיצובים שונים, עיצוב כפרי, עיצוב תעשייתי, עיצוב אירופאי, רטרו ועוד מה שמקל מאוד במציאת ספסל שיתאים לפינת האוכל שלנו.
  2. ספסל בחדר השינה – ספסל עץ מעוצב בחדר השינה היא אפשרות המשלבת בתוכה פונקציונאלית וסטייל. לרוב ימוקם הספסל בחזית המיטה ויספק לנו מקום נוח לטקס חליצת או נעילת נעליים והגרביים. אם בחרנו בספסל שהוא גם יחידת אחסון, ספסל בחדר השינה זוהי אפשרות פרקטית לאחסון שמכות ומצעים שגם מפנה לנו עוד קצת מקום בארון הבגדים.
  3. ספסל בכניסת הבית – ספסל עץ בחלל הכניסה של הבית הוא קודם כל רהיט עיצובי שנועד להעניק לאזור הכניסה, שלרוב אינו מנוצל כראוי, תחושת חמימות וסטייל. אך מלבד היותו פריט עיצובי הוא גם שימוש. אנחנו יכולים לתלות עליו תיקים ומעילים כאשר מדובר בעיצובים שמציעים משענת עם ווי תלייה, או פשוט להניח אותם עליו בעיצובים בהם הספסל הוא ללא גב. בנוסף קיימים גם ספסלים בעלי יחידות או מגירות אחסון בהם נוכל לאחסן נעליים, מטריות, תיקים ועוד. מעבר לאספקט העיצובי נוצרת פה הנוחות מדהימה משום שרוב הפריטים שלהם אנחנו זקוקים בעת היציאה מהבית מחכים לנו בדרך החוצה.
  4. ספסל בחדר המשחקים – אחסון הצעצועים בחדר הילדים הוא אתגר לא קטן בו המרדף אחר מציאת מקום לכל צעצוע או משחק בחדר, הוא  יומיומי. ספסל אחסון בחדר הילדים הוא פתרון נוח שחוסך מקום ועושה הרבה סדר בבלגן. ספסל האחסון מגיע בצורות שונות כמו למשל ספסל עם פתחיה מלמעלה בו שטח האחסון לרוב יהיה גדול, ספסל בסגנון כוורת בו קיימת חלוקה לתאים בתוכם ניתן להניח קופסאות צעצועים ועוד. יתרון נוסף הוא שניתן להוסיף שולחן קטן ובכך לייצר גם פינת ישיבה נחמדה עבור הילדים.

קיימים עוד מיקומים רבים בבית בהם ניתן לשלב ספסל עץ מעוצב עם או בלי אחסון, הכול תלויי כמובן ברצון ובצורך שלנו. אם אתם מחפשים ספסל מעץ מלא שיתאים בדיוק לדרישות והצרכים שלכם, אנחנו  ב – studio-wood נשמח לתכנן ולבנות עוברכם את המוצר המושלם שיהיה בדיוק כמו שאתם חולמים.

 לקטלוג הספסלים שלנו